quinta-feira, 17 de janeiro de 2013


Poezia este că inima de elemente unice cu vocea expune SILÊCIO!
Gânditorul, gândesc cu mintea, ci gandi cu inima poetului!

Gilmar Fontes.Pensador, Poet, scriitor și politician

Spun că nu este adevărat că mi-ai uitat asa de repede spun așa?
Visele ne visa împreună în întuneric mi-a arătat că totul sa terminat între noi, nu vă puteți imagina cât de mult mă doare în interiorul asta!
Eu vă rog să mă ții în brațe și strigă cu mine, mă simt o picătură de lacrimi fierbinți tale de dragoste, chiar dacă aceasta s-ar putea rupe pieptul meu, chiar dacă nu este același pentru o lungă perioadă de timp, chiar dacă numai pentru un minut, ma tina !
Și arată consolare pentru inima mea!

Sa-mi sărut închis gândurile mele.
Gândirea mea mă păcălești, dar nu-mi pasă, nu-mi pasă, am folosit pentru a suferi, eu sunt dezamăgit ...
Mă simt greutatea trecutului meu în aripile mele rupte, mi-e dor Aconchegos tale, nopțile pe care i-am iubit, mi-e dor sărutările tale, mi-e dor zâmbetul tău, mi-e dor ochii tai se uita la mine cu privirea aia de tandrete pe balconul finanța vechea noastra casa!
Picioarele mele se simt grele.

Da, mi-ai promis, ei ma iubesc pentru totdeauna, atâta timp cât am viata!
Mai mult nu înseamnă că este dispus să îndeplinească designo sale, de ce ai fost păcălit de un sentiment trădătoare.
Fericirea mea nu este despre mine este acum, da: ea, dar tu.
Vreau doar să fii fericit, și o plimbare cu mintea liniștită, știind că eu nu sunt si nu am fost cauza separării noastre

Spune că nu va merge departe, spune-mi acest lucru este doar o frustrare emotionala din mintea mea imatur? Spune-mi. Va rog spune-mi!
Nu mă face să aceleasi lucruri ai facut.
Uită trecutul și de a trăi prezentul tau langa mine, sa fie prietena mea veșnică, este imposibil să vă întreb, e doar prietenul meu, simt dragostea pentru tine atât de mult mai puternic decât o simplă prietenie. că viitorul său este scris în mea.

Tu nu ar trebui să ne imaginăm dimensiunea de dragostea mea pentru tine? Nu este dragostea mea pentru tine dincolo de orice imaginație această faptul că mintea umană poate descifra,
Dacă aripile mele nu-mi iau nici mai mult, e pentru că sunt atât de plin de pasiune, în cazul în care picioarele mele nu mai poate muta, este motivul pentru care sunt tremură la gândul de a te pierd.
Acesta poate fi faptul că unele acțiuni realizate în ceasul agoniei mele care a facut sa crezi asta? Spune-mi! Spune-mi dacă am avea o șansă mică încă mai aveți?
Gândiți-vă și cred că mai bine înainte de a spune ceva care supără-mi facă rău pentru totdeauna.
Fie cineva care ați fost întotdeauna, cu fata aia dulce m-am întâlnit de mers pe jos pe străzile din cartierul Santa Ines! Ce-a fost de cumpărături, mă spăl magazin de parfumuri, tricouri cumpararea mele, pantofii mei, care au pregătit cina mea, care a petrecut nopțile sale iubitoare mine, că este o fată dulce, care a spus într-o șoptește la ureche voce mea că am fost omul tău.
Ai grijă de sentimentul meu bun care există între aceste două inimi, nu lasa indoiala provocată de gelozie distruge dragostea noastra!
Surse Gilmar

Nenhum comentário:

Postar um comentário