quinta-feira, 27 de dezembro de 2012

מהי אחריות חברתית פוליטיקה?


מהי אחריות חברתית פוליטיקה?





מקורות Gilmar
רכז שטח.
המפלגה הסוציאל נ.ב.
נמל ישן / RO


פעולות ממשלתיות שפותחו במשותף על ידי תוכניות שמספקות הבטחת זכויות ותנאי חיים סבירים לאזרחים בהוגן וצודק. מדיניות חברתית התפתחה כמדיניות מרכזית עבור "רווחתם של האזרחים", בנוסף להיות כפוף לתביעות מצד תנועות חברתיות ואיגודים שונות. מתלבט מדיניות כמדיניות חברתית במסגרת החברה קפיטליסטית הוא מבקש לגאול את דמותו של המעמד החברתי - כלומר, מדיניות שמגיבה בעיקר לאינטרסים של מעמדות הפוליטיות וכלכליות הדומיננטיות.
מאז האמצע-1980 עד 1985 דן במדיניות שינוי האקלים הגלובלית בתחום מונד הבינלאומי. תהליך זה הביא לפרויקטים הקשורים להישג של מערכת פיתוח בר קיימא על פני כדור הארץ, אבל באיזו מידת רעיונות אלה יהיו הנחיות רק לדיונים?
המדיניות החברתית התכנית התפתחה כמדיניות מרכזית ל" חברת הרווחה ", מלבד היותו מושא לטענת תנועות מובחנות יותר חברתיות ואיגודים מקצועיים, וארגונים לא ממשלתיים, העוסקות בבעיה ביום ליום אבל הכל דיון בלבד; מאז: העולם הולך לכיוון של מודעות ציבוריות באמצעות ספרי לימוד ושיעורי וידאו, וזה בא ונפש, הוראות ויכוח יצירה בתוך הכיתות ומחנכים באוניברסיטות כמעט כל התחום בעולם.
מתלבט מדיניות כמדיניות חברתית בהקשר של חברה קפיטליסטית הוא לחפש להציל את הכיתה שלך האופי, כלומר, מדיניות שמגיבה בעיקר לאינטרסים של מעמדות הפוליטיות וכלכליות הדומיננטיות, המערכת הקפיטליסטית היא לא מערכת המיועדת לאובייקט חברתי, שכן הוא בתורו נוטה להתקדם מעבר למחיר באמצעות מכונות תעשייתיות ומאוד מזהמים. זה נקרא מדע המדינה לאמנות של אנשים לנהל היטב, מורכב במדינה. במדינה דמוקרטית, שהממשל מבוצע על ידי הממשלה, שנערכו באמצעות נציגים את היכולת, במישרין או בעקיפין, על ידי העם. זה מקובע את המדיניות שמטרתו לקבוע סטנדרטים ועקרונות שנראים חיוני על מנת להשלים וסיכום ביצוע של ממשלה, מושלם יותר איזון, כמו הרצון להוביל את המדינה למלא את מטרותיה אינן טועה precípuas, הפוליטיקה כלומר, ביצועים טובים יותר ויוצרים מעשיים של הנשלטים. פוליטיקה והמדיניות חברתית, ולכן, יש תוכן ברור וחד משמעי של המעמד החברתי, ולהגיב, סופו של דבר, את האינטרסים של מעמדות השליטים. זה לא אומר שאדם צריך, ברגע הסטורי זה, להכחיש או - או שניהם. מה שחשוב הוא התחזקותו של מי שנמצאים מחוץ לתהליכי קבלת ההחלטות המתרחשים, בסופו, בתחום המדיני. החללים הקיימים הפוליטיים - האיגודים, עמותות, המועצות - והרדיפה הבלתי הפוסקת של יצירת מרחבים חדשים להשתתפות, עשויים להוות דרך אפשרית לחיזוק אנשים להכיר נושא קולקטיבי ולכפות שינויים משמעותיים בשתי הפוליסות, שינויים אלו שעשוי להעדיף את הרוב.
המדיניות מציגה את הגוף של דוקטרינת סט, הכרחי למנהל טוב ציבור, ממשלה, כלומר, של עם, שבמסגרתו ייקבע אמות מידה משפטיות הנדרשות לתפקוד התקין של המוסדות המנהליים של מזכיר המדינה ועוזר באופן ברור, מקל , תומך בפרויקט פריסת מערכת שאפילו אם זה לטווח ארוך.
כאשר המדינה מבקשת הישגים אלה, להביא פנימה קוראים לזה את הצרכימים החברתיים הבסיסיים של האוכלוסייה, בין אם באמצעות ערבויות ופעולותיו ביחס לסיוע, בריאות חברתית, חינוך, ביטחון, דיור, מזון, תברואה, ועוד. יש מימוש בחלק מהמדיניות החברתית הקובע את המידע שערכים אלה.
בחשיבה זו, פעולות מדיניות מדיניות והחברתית מייצגות כוח פוליטי לרווחתה של האוכלוסייה. עם זאת, נתח באופן זה, המושגים האלה מאבדים ההיסטוריות שלהם ועקרוניים, התוכן של המעמד חברתי. מה מקובע את התורות, סטנדרטים משפטיים, ותפעול של המוסדות המנהליים של המדינה, נובע מתפיסה של מערכת היחסים בין פרט והחברה המבוססים על נקודת מבט הפוזיטיביסטית, סדר טבעי, שבו קיומם של הבדלים ופערים חברתיים מוצג כ תופעות טבועות בטבע אנושי. לכן יהיה לנו יותר אנשים מסוגלים להגדיר "טוב הכלל", ואחרים, אשר במוגבלויות הטבעיות שלהם, להעביר לללמוד דומיננטי.
הוויכוחים האלה על נושאים אלה נותנים לנו מידע טוב ולכן הם יכולים לרכוש השתקפות מצוינת בנושא. הראשון הוא שברזיל היא כיום עולם גלובלי referenceable בתחום שוטרי דיונים חברתיים. למרות שאנחנו לא הגענו עדיין לרמה הרצויה של תודעה מבנית, שבו אנו בונים alicerceares במדינה שלנו באמריקה הלטינית, אנו נמצאים במנגינה ומדברים על זה בכל אמצעי התקשורת במה הוא מודרני ביותר בתחום רווחה חברתית וכלכלית. התזכיר כרוך גם במשרדים מסוימים, כגון ביטחון חברתי, המהווה את נקודת הפתיחה לברזיל ומדינות אירופה וקהילות תשתנינה ברגע שהמדיניות השיטתית השיטתיות כדי לנסות ולהתאים את ערכים חדשים וחוויות כי הפוליטיזציה לבצע מחקר ומחקר משותף בתחום החברתי.
פוליטיקה והמדיניות חברתית, ולכן, יש תוכן ברור וחד משמעי של המעמד החברתי, ולהגיב, סופו של דבר, את האינטרסים של מעמדות השליטים. זה לא אומר שאדם צריך, ברגע הסטורי זה, להכחיש או - או שניהם. מה שחשוב הוא התחזקותו של מי שנמצאים מחוץ לתהליכי קבלת ההחלטות המתרחשים, בסופו, בתחום המדיני. החללים הקיימים הפוליטיים - האיגודים, עמותות, המועצות - והרדיפה הבלתי הפוסקת של יצירת מרחבים חדשים להשתתפות, עשויים להוות דרך אפשרית לחיזוק אנשים להכיר נושא קולקטיבי ולכפות שינויים משמעותיים בשתי הפוליסות, שינויים אלו שעשוי להעדיף את הרוב.

Nenhum comentário:

Postar um comentário